رویدادها آرشیو خبر ها
تـوز یک بازیکن با استعداد و یک خرید بزرگ اسـت

تـوز یک بازیکن با استعداد و یک خرید بزرگ اسـت

ادواردو مولیناری یکی از گلف بازان مطرح ایتالیا و جهان می باشد که از هواداران متعصب یوونتوس بشمار می رود. ادواردو نیز مانند اکثر هواداران یووه بخاطر از دست دادن فرصت ها توسط بازیکنان ناراحـت است .

کونته در چیدمان بازیکنان اشتباه کرد یا در ارزیابی حریف ؟

به نظرم اینطور نیست، به دلیل اینکه یوونتوس در نیمه اول معمولی بازی کرد اما در نیمه دوم فرصت های زیادی را برای گلزنی ایجاد کرد. شاید کمی بی رحمی بیشتری جلوی دروازه لازم بود، اما اولین بازی چمپیونز لیگ بود و این بازی خارج از خانه بود که تاثیر گذار است "

مشکلی برای یورنته در حال به وجود آمدن است؟

" فکر می کردم که یورنته از ابتدا بازی خواهد کرد، حداقل در لیگ. اما بدون شک کونته هنوز می خواهد بیشتر روی او کار کند و از این رو هنوز باید صبر کنیم. اما همه در اسپانیا به خوبی از یورنته صحبت می کنند و دوستان اسپانیایی گلف باز من زمانی که یوونتوس یوورنته را جذب کرد گفتند : "یوونتوس یک قهرمان را جذب کرده است " بنابراین با اطمینان منتظر او می مانیم "

تو با توز دوست شده ای و باهم گلف بازی کردید ...

کارلیتوس زیاد بازی نکرد، روز بعد از بازی با سمپدوریا بود؛ مسابقه ای که توز در آن گل زد. او خیلی آرام بود، نصف روز را باهم گذراندیم و استراحت کردیم. او واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد به دلیل اینکه صحبت هایی که از زمان حضور او در منچستر می خواندم اینطور نشان می داد که او یک شخصیت خشن و عصبی است "

مولیناری ادامه می دهـد "برعکس من با او و همسر و فرزندانش آشنا شدم که یک خانواده ی نمونه و آرام هستند. از این رو معتقدم که اگر موفق شود همین راه را ادامه دهد بازیکن بسیار مهمی برای یوونتوس خواهد بود. همچنین دیروز، زمانی که موقعیت های گلی جلوی دروازه بودند، او همیشه در درست کردن موقعیت های گل نقش داشت و همیشه جلوی دروازه آماده بود. به نظر من کارلیتوس یک خرید بسیار بزرگ بوده است "

توز به عنوان یک بازیکن گلف چگونه هست؟

باید بگم خوب، زیرا 7-6 اشتباه داشت و سه ماه می شد که بازی نکرده بود. او در گلف هم بسیار بااستعداد است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: